Vorig onderwerp

Volgend onderwerp

Inhoud boek

Book Index

Bedrijfsinstellingen inrichten

Op het tabblad Instellingen richt u de algemene instellingen van uw bedrijf in. Hiermee regelt u het gebruik van Scenario Assurantie. De instellingen gelden voor alle gebruikers.

De inrichting doet u als volgt:

  1. Kies in het lint voor Beheer > groep Organisatie > Bedrijfsgegevens. Het venster Muteren bedrijfsgegevens wordt geopend.
  2. Kies voor Wijzigen en selecteer het juiste bedrijf.
  3. Activeer het tabblad Instellingen. In de onderstaande afbeelding is aangegeven welke blokken u in dit venster kunt vinden.

    SNAG-0125

    Een beschrijving van alle velden kunt u vinden in het onderwerp Toelichting tabblad Instellingen bedrijfsgegevens.

  4. Vul de velden in van het blok linksboven. Hieronder vindt u de aanbevolen instellingen.
    • Controleren op doublures bij invoeren relatie: AAN
    • Vervaldatum boeking gebaseerd op systeemdatum: UIT
    • Afspraken in het verleden automatisch afhandelen: AAN
    • Afgehandelde taak altijd opnemen in dossier: AAN
    • Documenten bij koppelen standaard opnemen in werkmap: UIT
    • Bij toegang zoekscherm direct tonen: UIT
    • In de handboeken wordt er vanuit gegaan dat deze optie uit staat.
    • Polissen onder een collectief contract... UIT
    • Laatst afgesloten boekperiode: LEEG
  5. Het blok rechtsboven heet Per kantoor en heeft betrekking op instellingen van de Kantoormodule. Zie het onderdeel Kantoormodule.
  6. Het blok Volledige omschrijving wijzigen: zie het onderwerp Toelichting tabblad Instellingen bedrijfsgegevens.
  7. Vul het veld Toegangscode UNIT4 site met het relatienummer dat u van DIAS Software heeft ontvangen.
  8. Vul het veld Wachtwoord UNIT4 site met de inlogcode die u van DIAS Software heeft ontvangen.
  9. Als u gebruik maakt van een proxy-server, moet u de gegevens hiervan invoeren. Zie hiervoor het onderwerp Proxy instellingen.
  10. Linksonder vindt u de instellingen voor de Outlook koppeling. Deze instellingen worden beschreven in de onderwerpen over e-mail en het maken van afspraken/taken in het onderdeel Relaties.
  11. Voor het veld Rc-overzicht agent prol-boekingen bijeen is alleen van toepassing wanneer u gebruik maakt van de module Agenten. Zie verder het onderwerp Toelichting tabblad Instellingen bedrijfsgegevens.
  12. Het veld Setmailen vanuit relatiebehandeling vinkt u aan als u alleen van setmailen gebruikmaakt vanuit een relatie. Zie verder het onderwerp Setmailen.
  13. Onderaan vindt u gegevens met betrekking tot de urenregistratie. Dit is beschreven in het onderwerp Bedrijfsgegevens voor urenadministratie.
  14. Bewaar de gegevens.