Bedrijfsinstellingen inrichten
Op het tabblad Instellingen richt u de algemene instellingen van uw bedrijf in. Hiermee regelt u het gebruik van Scenario Assurantie. De instellingen gelden voor alle gebruikers.
De inrichting doet u als volgt:
- Kies in het lint voor . Het venster Muteren bedrijfsgegevens wordt geopend.
- Kies voor Wijzigen en selecteer het juiste bedrijf.
- Activeer het tabblad Instellingen. In de onderstaande afbeelding is aangegeven welke blokken u in dit venster kunt vinden.

Een beschrijving van alle velden kunt u vinden in het onderwerp Toelichting tabblad Instellingen bedrijfsgegevens.
- Vul de velden in van het blok linksboven. Hieronder vindt u de aanbevolen instellingen.
- Controleren op doublures bij invoeren relatie: AAN
- Vervaldatum boeking gebaseerd op systeemdatum: UIT
- Afspraken in het verleden automatisch afhandelen: AAN
- Afgehandelde taak altijd opnemen in dossier: AAN
- Documenten bij koppelen standaard opnemen in werkmap: UIT
- Bij toegang zoekscherm direct tonen: UIT
- In de handboeken wordt er vanuit gegaan dat deze optie uit staat.
- Polissen onder een collectief contract... UIT
- Laatst afgesloten boekperiode: LEEG
- Het blok rechtsboven heet Per kantoor en heeft betrekking op instellingen van de Kantoormodule. Zie het onderdeel Kantoormodule.
- Het blok Volledige omschrijving wijzigen: zie het onderwerp Toelichting tabblad Instellingen bedrijfsgegevens.
- Vul het veld Toegangscode UNIT4 site met het relatienummer dat u van DIAS Software heeft ontvangen.
- Vul het veld Wachtwoord UNIT4 site met de inlogcode die u van DIAS Software heeft ontvangen.
- Als u gebruik maakt van een proxy-server, moet u de gegevens hiervan invoeren. Zie hiervoor het onderwerp Proxy instellingen.
- Linksonder vindt u de instellingen voor de Outlook koppeling. Deze instellingen worden beschreven in de onderwerpen over e-mail en het maken van afspraken/taken in het onderdeel Relaties.
- Voor het veld Rc-overzicht agent prol-boekingen bijeen is alleen van toepassing wanneer u gebruik maakt van de module Agenten. Zie verder het onderwerp Toelichting tabblad Instellingen bedrijfsgegevens.
- Het veld Setmailen vanuit relatiebehandeling vinkt u aan als u alleen van setmailen gebruikmaakt vanuit een relatie. Zie verder het onderwerp Setmailen.
- Onderaan vindt u gegevens met betrekking tot de urenregistratie. Dit is beschreven in het onderwerp Bedrijfsgegevens voor urenadministratie.
- Bewaar de gegevens.
|