Zoeken in gescande documenten
Het is mogelijk om binnen gescande documenten zelf te zoeken.
- Kies .
- Selecteer met de knop
een relatie. - Kies in het venster Toegang relaties Dossier.
- Kies Totaaloverzicht of Chronologisch overzicht.
Het zoeken naar een document kan veel tijd in beslag nemen. Als u eerst het dossier filtert op bepaalde kenmerken, en vervolgens kiest voor Zoeken in documenten, worden alleen de gefilterde documenten doorzocht. Dit kan u veel tijd besparen.

- Kies Zoeken in documenten.
Er wordt een venster geopend in de Windows Verkenner met daarin alle documenten uit de dossiers van de betreffende relatie. Om het zoeken mogelijk te maken worden de bestanden van gescande documenten omgezet naar een doorzoekbaar bestandsformaat. Onderstaand voorbeeld is gebaseerd op Windows XP.
In Windows 7 kunt u in het verkennervenster direct rechtsboven een zoekterm invoeren.
- Klik op Zoeken. Het Windows zoekvenster wordt geopend.

- Kies Documenten.
- Klik op Geavanceerde zoekopties gebruiken.

- Vul uw zoekcriteria in. Vul één of meer zoekwoorden in het veld Een woord of uitdrukking in het document in als u in de documenten zelf wilt zoeken.

- Klik op Zoeken om het zoeken te starten. Als er een resultaat wordt gevonden, kunt u het gevonden document vanuit dit venster direct openen.
|