Vorig onderwerp

Volgend onderwerp

Inhoud boek

Book Index

Pakket invoeren

U definieert een pakket bij de betreffende verzekeraar voordat u het bij relatie als contract kunt u invoeren. Het houdt in dat u:

  • bij de verzekeraar aangeeft dat deze het betreffende pakket voert;
  • aangeeft welke producten (verzekeringen) er in het pakket kunnen voorkomen.

Als aan deze voorwaarden is voldaan, administreert u het pakket (mantel) en de pakketonderdelen (verzekeringen). U doet dit vanuit het venster Overzicht contracten, zoals beschreven in het onderwerp Contracten beheren.

  1. Activeer de bovenste box.
  2. Kies Toevoegen. Het venster Wat wilt u toevoegen? wordt geopend.
  3. Selecteer Pakket.
  4. Klik op Uitvoeren. Het venster Pakketten wordt geopend. Dit bestaat uit drie tabbladen, waarbij u begint bij het tabblad Pakket. Dit bestaat uit drie tabbladen, waarbij u begint bij het Tabblad Pakket.