SetmailenHet setmailen is gebaseerd op het idee dat u correspondentie op verschillende manieren kunt verzenden aan uw relaties. U heeft daarbij de keuze uit:
In alle gevallen geldt dat de verpakking van de boodschap (adressering, bedrijfsgegevens, logo) in Scenario Assurantie de Tekstblok aanhef wordt genoemd. Het verschil in lay-out tussen een afgedrukte brief en een e-mail kon u al maken door gebruik te maken van een alternatieve e-mail lay-out, deze functionaliteit kunt u met invoeren van het setmailen nog steeds gebruiken. Er verandert wel iets voor alle gebruikers als u besluit van setmailen gebruik te maken: alle documenten die voor een klant worden aangemaakt, worden opgespaard tot het moment dat het relatievenster wordt afgesloten. Pas dan komt het venster Productaanvraag naar voren en kunnen de producten, waar nodig, bewerkt worden en klaargezet om af te drukken. De verdere verwerking van de producten die niet voor setmailen in aanmerking komen, wijzigt niet. Wanneer gebruikt u setmailen?
In alle overige gevallen kunt u gebruik blijven maken van de bij u al aanwezige tekst lay-outs. | ||||