Vorig onderwerp

Volgend onderwerp

Inhoud boek

Book Index

Tabblad Historie

Niet beschikbaar met Scenario Assurantie SE.

Op het tabblad Historie van het venster Relatiegegevens legt u vast wat de reden van een wijziging is.

Venster Relatiegegevens Tab Historie

De volgende velden worden automatisch gevuld. U kunt deze ook niet aanpassen.

  • Datum
  • Tijd
  • Type Gebeurtenis
  • Gewijzigd Door
  1. Kies in het veld Code gebeurtenis welke reden u had om de relatiegegevens te gewijzigd.

    De keuzes kunt u zelf uitbreiden of aanpassen. Aan deze codes kunt u een evenement koppelen. Zie het onderwerp Evenementen voor meer informatie.

  2. Het veld Omschrijving gebruikt u voor een korte toelichting op code gebeurtenis.
  3. In de onderste box worden alle historische gebeurtenissen getoond met betrekking tot de geselecteerde relatie.

    Deze box toont automatisch belangrijke wijzigingen in de relatiegegevens, zoals gewijzigde rekeningnummers, adreswijzigingen en een aangepaste segmentcode.

    Van overigen wijzigingen wordt alleen melding gemaakt als u zelf via het tabblad Historie heeft aangegevens dat er een wijziging is geweest.

  4. Kies Bewaar om de ingevoerde relatie op te slaan.

    U keert terug naar het venster Toegang relaties waarin u een overzicht heeft van de ingevoerde gegevens.

    Afhankelijk van uw inrichting krijgt u een aantal vensters voor aanvullende gegevens te zien:

    • Verzoek verplichte velden in te vullen
    • Aanpassing Relatiecode
    • Aanpassing Code segment
    • Invoeren urenregistratie
    • Het venster Evenement

    Handel dit af zoals dit in uw organisatie is afgesproken.