Losse taak toevoegen
In plaats van te kiezen voor Toevoegen in de box Taken, kunt u vanuit het venster Overzicht taken ook een taak toevoegen door in de te kiezen voor de knop Losse taak. U voegt de taak dan als volgt in:
- Klik op Losse taak:
Het venster Muteren taakonderdeel van taak verschijnt: - Op het tabblad Taak kunt u de basisgegevens van de taak invoeren.
- In het tabblad Taakregel omschrijft u de taak.

In het venster Overzicht taken heeft u drie mogelijkheden om een nieuwe taak aan te maken. Iedere manier heeft andere mogelijkheden en beperkingen. Hieronder ziet u het overzicht hiervan:

Toevoegen
|
Hiermee maakt u een losse taak aan waarin u meerdere taakregels op kunt nemen. U kunt hierin geen planning opnemen.
|
Losse taak
|
Hiermee maakt u een losse taak aan met slechts één taakregel. U kunt hierin geen planning opnemen en geen repeterende taak toevoegen.
|
Samengestelde taak
|
Hiermee maakt u een samengestelde taak aan waarin u verplicht een planning met planningsregels op moet nemen.
|
|