Vorig onderwerp

Volgend onderwerp

Inhoud boek

Book Index

Losse taak toevoegen

In plaats van te kiezen voor Toevoegen in de box Taken, kunt u vanuit het venster Overzicht taken ook een taak toevoegen door in de groep Hulpmiddelen te kiezen voor de knop Losse taak. U voegt de taak dan als volgt in:

  1. Klik op Losse taak: Knop losse taak Het venster Muteren taakonderdeel van taak verschijnt:
  2. Op het tabblad Taak kunt u de basisgegevens van de taak invoeren.
  3. In het tabblad Taakregel omschrijft u de taak.

    Venster Muterentaakonderdeel van taak, tab taakregel, functie wijzigen

In het venster Overzicht taken heeft u drie mogelijkheden om een nieuwe taak aan te maken. Iedere manier heeft andere mogelijkheden en beperkingen. Hieronder ziet u het overzicht hiervan:

Knop Toevoegen

Toevoegen

Hiermee maakt u een losse taak aan waarin u meerdere taakregels op kunt nemen. U kunt hierin geen planning opnemen.

Knop losse taak

Losse taak

Hiermee maakt u een losse taak aan met slechts één taakregel. U kunt hierin geen planning opnemen en geen repeterende taak toevoegen.

Knop samengestelde taak

Samengestelde taak

Hiermee maakt u een samengestelde taak aan waarin u verplicht een planning met planningsregels op moet nemen.