Vorig onderwerp

Volgend onderwerp

Inhoud boek

Book Index

Taak invoeren vanuit het activiteitenoverzicht

U kunt een taak toevoegen vanuit het activiteiten overzicht. Wanneer het activiteiten overzicht standaard bij het opstarten van Scenario Assurantie wordt geopend, kunt u dit direct benaderen.

  1. Als u het activiteiten overzicht niet is geopend kiest u in het lint voor Bureau > groep Activiteiten overzicht > Persoonlijk.
  2. Klik in de box Taken voor medewerker
  3. Klik op Toevoegen. Het venster Muteren taak wordt geopend.

De verdere werkwijze is hetzelfde als in het onderwerp Nieuwe taak of afspraak invoeren via Muteren Taken is beschreven.

  • Als een deel van het venster bedekt wordt door de gegevens van de taak en u niet bij de knoppen rechts in het venster kunt komen, moet u elders in het venster klikken. Vervolgens kunt u het vinkje bij Uitgebreid tonen verwijderen en weer in de box Taken voor medewerker klikken.
  • Via Bureau > groep Activiteiten overzicht > Medewerker en Bureau > groep Activiteiten overzicht > Afdeling kunt u op dezelfde manier een taak toevoegen. U moet dan wel eerst kiezen voor een medewerker, respectievelijk een afdeling.