Productaanvraag aanmaken
In dit onderwerp leest u hoe u een document (brief, overzicht, e-mail) voor een relatie kunt maken.De Word-knop is altijd actief wanneer het mogelijk is om een document te vervaardigen.
- Kies in het lint voor .
- Selecteer de relatie aan wie u een brief wilt sturen.
- Kies in de groep Hulpmiddelen voor Word:
. Het venster Aanmaken productaanvraagverschijnt:
De keuzes die u aantreft in de box Type Product hangen ervan af vanuit welk venster u in Scenario Assurantie op de knop Word heeft geklikt. In het voorbeeld is dit gedaan vanuit het venster Toegang relaties.
- Selecteer in het veld Type product een type. In de box Te selecteren documenten worden nu de bijbehorende beschikbare documenten getoond.
- Selecteer het documentsjabloon (product) dat u wilt gebruiken in de box Te selecteren documenten.
- U kunt meer dan één document tegelijk vervaardigen.
- In de box Te selecteren documenten zijn de kolommen Soort document, E-mail en ESB te zien. U kunt zo eenvoudiger zien wat voor product het betreft. U kunt de producten sorteren op deze gegevens.
- Zie het onderwerp Kenmerken boxen. Klik rechtsonder op de knop OK. Het venster Aanmaken productaanvraag wordt geopend. U kunt vanuit dit venster:
Zie ook het onderwerp Toelichting venster Aanmaken productaanvraag.
|