Vorig onderwerp

Volgend onderwerp

Inhoud boek

Book Index

Productaanvraag aanmaken

In dit onderwerp leest u hoe u een document (brief, overzicht, e-mail) voor een relatie kunt maken.De Word-knop is altijd actief wanneer het mogelijk is om een document te vervaardigen.

  1. Kies in het lint voor Start > groep Openen > Relatie.
  2. Selecteer de relatie aan wie u een brief wilt sturen.
  3. Kies in de groep Hulpmiddelen voor Word: Knop Word. Het venster Aanmaken productaanvraag verschijnt:

    Venster Aanmaken productaanvraag

    De keuzes die u aantreft in de box Type Product hangen ervan af vanuit welk venster u in Scenario Assurantie op de knop Word heeft geklikt. In het voorbeeld is dit gedaan vanuit het venster Toegang relaties.

  4. Selecteer in het veld Type product een type. In de box Te selecteren documenten worden nu de bijbehorende beschikbare documenten getoond.
  5. Selecteer het documentsjabloon (product) dat u wilt gebruiken in de box Te selecteren documenten.
    • U kunt meer dan één document tegelijk vervaardigen.
    • In de box Te selecteren documenten zijn de kolommen Soort document, E-mail en ESB te zien. U kunt zo eenvoudiger zien wat voor product het betreft. U kunt de producten sorteren op deze gegevens.
  6. Zie het onderwerp Kenmerken boxen. Klik rechtsonder op de knop OK. Het venster Aanmaken productaanvraag wordt geopend. U kunt vanuit dit venster:

    Zie ook het onderwerp Toelichting venster Aanmaken productaanvraag.