Vorig onderwerp

Volgend onderwerp

Inhoud boek

Book Index

E-mail archiveren

Alle e-mail die u in Outlook ontvangt (inclusief lees/ontvangstbevestigingen) of e-mail die u verzendt, kunt u in een willekeurig dossier in Scenario Assurantie archiveren. E-mail wordt automatisch gearchiveerd wanneer u deze verstuurt vanuit Scenario Assurantie, als gekozen is voor (standaard)dossiervorming.

De werkwijze voor archiveren is eenvoudig:

  1. Selecteer in Outlook de e-mail die u wilt archiveren.
  2. Open in Scenario Assurantie het dossier waaraan u de e-mail wilt toevoegen (zorg dat u slechts één dossier geopend heeft in Scenario Assurantie).
    Bij de relaties hoeft geen e-mail adres te zijn ingevoerd. Dit adres is alleen noodzakelijk voor het verzenden van e-mail.
  3. Klik in Outlook op de knop Insturen in Scenario Assurantie. De e-mail is nu in Scenario Assurantie aan het dossier toegevoegd.

Alleen in combinatie met de licentie DIS of Workflow:

Door in Beheer > groep Organisatie > Bedrijfsgegevens op het tabblad Instellingen 2 een vinkje te plaatsen bij E-mail archiveren vanuit Outlook uitgebreid hoeft u niet eerst het dossier te openen. Als er geen dossier is geopend, wordt de e-mail geplaatst in Bureau > groep Correspondentie > WijzigenInkomend > Ongekoppeld.

De e-mail is gekopieerd naar het dossier in Scenario Assurantie. De e-mail is dus niet in Outlook verwijderd.