Inloggegevens
Omdat de internetpagina is beveiligd kunnen uw relaties en medewerkers pas met DPM werken nadat ze van u hun inloggegevens hebben ontvangen. U kunt deze door Scenario Assurantie laten genereren of handmatig invoeren.
Als u de gegevens door Scenario Assurantie laat genereren, is het later nog mogelijk om deze handmatig te overschrijven. Als u ervoor kiest om inlognaam en wachtwoord handmatig in te voeren, bepaalt u zelf hun lengte en inhoud. U moet hierbij met het volgende rekening houden:
- De inlognaam moet uniek zijn voor zowel medewerkers als voor relaties. Ook als uw relatie later via DPM de inlognaam wil wijzen, zal hij een melding krijgen als die inlognaam al bij een andere relatie of bij een medewerker in gebruik is.
- Als u niet beschikt over de module DPM Buitendienst, moet u minimaal:
- een medewerkers account aanmaken om DPM te kunnen beheren, en
- een klantaccount maken om in te kunnen loggen in DPM.
- De klanten kunnen pas inloggen nadat u voor het eerst een succesvolle export van de database heeft gemaakt, zie het onderwerp Database exporteren naar DPM. U kunt pas bij de Beheertool komen nadat u een eerste export van de logingegevens van de medewerkers heeft gedaan. De manier van werken is dan:
- Alle logingegevens toewijzen.
- Export maken.
- Als DPM Beheerder met de Beheertool alle instellingen naar wens inrichten.
- Uw klanten inlichten over de mogelijkheid van het gebruik van DPM.
U kunt met een evenementactie de inloggegevens automatisch versturen aan uw relaties. Als u hiervan gebruik wilt maken, moet u dit eerst inrichten zoals beschreven in het onderwerp Automatisch verzenden wachtwoord.
|