Contactpersoon brief
In dit onderwerp leest u hoe u een document uit Scenario Assurantie naar de juiste contactpersoon van een instantie kunt sturen.
Bij een zakelijke relatie wordt een document verstuurd ter attentie van de contactpersoon. Dit werkt als volgt:
- Wanneer er meer dan één contactpersoon is ingevoerd kijkt Scenario Assurantie of bij één van hen het veld Opnemen in brief/e-mail is aangevinkt. Het document wordt gericht aan die contactpersoon.
- Wanneer er meer dan één contactpersoon is ingevoerd, maar bij geen van de contactpersonen is het veld Opnemen in brief/e-mail aangevinkt, wordt het document gestuurd naar de contactpersoon die als eerste in Scenario Assurantie is ingevoerd.
- Is er slechts één contactpersoon ingevoerd, dan wordt het document aan deze ene persoon gestuurd.
- Zijn er geen contactpersonen ingevoerd, dan vervalt in de adressering de regel Ter attentie van. De aanhef zal algemeen zijn.
Wanneer u een document gaat bewerken kunt u in het venster Bewerken productaanvraag de contactpersoon alsnog wijzigen.
- Kies
achter het veld Contactpersoon. Er verschijnt een venster Info met alle bij de instantie geregistreerde contactpersonen. - Selecteer de contactpersoon aan wie u deze brief wilt sturen.
- Klik op Kies.
U kunt vervolgen met de bewerking van de productaanvraag zoals beschreven in het onderwerp Productaanvraag aanmaken.
Let op!
Door de contactpersoon te wijzigen, wijzigt u ook het vinkje in het veld Opnemen in brief bij de betreffende contactpersoon. U zult dit handmatig moeten corrigeren in de relatiegegevens. Zie het onderwerp Contactpersonen.
|