Vorig onderwerp

Volgend onderwerp

Inhoud boek

Book Index

Dossiervorming

In de inrichting van een tekst lay-out geeft u de soort dossiervorming aan. De documenten die met die tekst lay-out worden gemaakt komen zo in het juiste dossier terecht. In het venster Bewerken productaanvraag ziet u deze instellingen terug (zie het onderwerp Productvervaardiging: instellingen aanpassen). U kunt ze hier echter niet wijzigen.

De volgende opties kunnen voorkomen:

  • Geen dossiervorming

    Het document wordt na vervaardiging niet in Scenario Assurantie in een dossier opgeslagen.

  • Automatisch toewijzen aan het standaard dossier

    Het document wordt na opslaan automatisch in het Standaarddossier bewaard.

  • Automatisch in dossier

    Het document wordt automatisch bewaard in het dossier dat in het veld Soort dossier staat.

  • Handmatig toewijzen aan dossier

    U moet aangeven in welk dossier u het document wilt opslaan. U kunt in het veld Dossier met Alt + i Infoknop het juiste dossier selecteren.

Daarnaast heeft u de mogelijkheid de volgende velden aan te passen:

Veld

Toelichting

Alleen het kenmerk

Alleen het kenmerk wordt in het dossier opgeslagen. Het document zelf kunt u vanuit het dossier niet meer raadplegen. U kunt later terugzien dat er iets is verzonden, maar niet meer wat daarvan de inhoud was.

Soort document

In het veld Soort document kunt u een documentsoort selecteren. Dit kunt u gebruiken om uw dossiers overzichtelijk te houden.

Relatiebehandelaar

Hier ziet u de relatiebehandelaar die eventueel op het tabblad Bijzonderheden van de relatiegegevens is ingevoerd.

Als u wilt voorkomen dat medewerkers de relatiebehandelaar in dit venster kunnen aanpassen, kunt u dit blokkeren.

Hoe u dit doet, leest u in het onderwerp Toelichting tabblad Instellingen bedrijfsgegevens.