Dossiervorming
In de inrichting van een tekst lay-out geeft u de soort dossiervorming aan. De documenten die met die tekst lay-out worden gemaakt komen zo in het juiste dossier terecht. In het venster Bewerken productaanvraag ziet u deze instellingen terug (zie het onderwerp Productvervaardiging: instellingen aanpassen). U kunt ze hier echter niet wijzigen.
De volgende opties kunnen voorkomen:
- Geen dossiervorming
Het document wordt na vervaardiging niet in Scenario Assurantie in een dossier opgeslagen.
- Automatisch toewijzen aan het standaard dossier
Het document wordt na opslaan automatisch in het Standaarddossier bewaard.
- Automatisch in dossier
Het document wordt automatisch bewaard in het dossier dat in het veld Soort dossier staat.
- Handmatig toewijzen aan dossier
U moet aangeven in welk dossier u het document wilt opslaan. U kunt in het veld Dossier met het juiste dossier selecteren.
Daarnaast heeft u de mogelijkheid de volgende velden aan te passen:
Veld
|
Toelichting
|
Alleen het kenmerk
|
Alleen het kenmerk wordt in het dossier opgeslagen. Het document zelf kunt u vanuit het dossier niet meer raadplegen. U kunt later terugzien dat er iets is verzonden, maar niet meer wat daarvan de inhoud was.
|
Soort document
|
In het veld Soort document kunt u een documentsoort selecteren. Dit kunt u gebruiken om uw dossiers overzichtelijk te houden.
|
Relatiebehandelaar
|
Hier ziet u de relatiebehandelaar die eventueel op het tabblad Bijzonderheden van de relatiegegevens is ingevoerd.
Als u wilt voorkomen dat medewerkers de relatiebehandelaar in dit venster kunnen aanpassen, kunt u dit blokkeren.
Hoe u dit doet, leest u in het onderwerp Toelichting tabblad Instellingen bedrijfsgegevens.
|
|