Vorig onderwerp

Volgend onderwerp

Inhoud boek

Book Index

Toelichting venster Aanmaken productaanvraag

Wanneer u een productaanvraag maakt, zoals beschreven in het onderwerp Productaanvraag aanmaken, opent u het venster Aanmaken productaanvraag. U leest in dit onderwerp hoe u dit venster gebruikt.

Het venster ziet er bijvoorbeeld zo uit:

Venster Aanmaken productaanvraag (deel2)

U ziet het document dat u had geselecteerd. Had u in meer documenten geselecteerd, dan worden deze ook in dit overzicht getoond.

Het venster Aanmaken productaanvragen laat zien

  • welke tekst lay-out er is gebruikt (in de kolommen Lay-out en Omschrijving)
  • aan wie het document gericht is (de kolom Gekoppeld)

Als deze gegevens onjuist zijn, kunt u met de knop Annuleren de productaanvraag onderbreken en opnieuw een document vervaardigen of eerst een nieuwe relatie kiezen en dan de handelingen opnieuw uitvoeren.

Het venster toont een aantal kolommen. Deze kunt u wijzigen door instellingen te wijzigen. Dit is beschreven in het onderwerp Productvervaardiging: instellingen aanpassen. De betekenis van de kolommen vindt u in de tabel hieronder.

  1. Klik op OK om met de getoonde instellingen het product verder te vervaardigen.

Zie het onderwerp Documenten afdrukken via productvervaardiging.

Kolomnaam

Omschrijving

Papier

Wanneer in de lay-out is aangegeven dat het document op speciaal papier moet worden afgedrukt, ziet u dat hier terug.

Dossier

De in de tekst lay-out gegevens vastgelegde vorm van dossiervorming ziet u hier terug.

Actie

Hier ziet u of het document direct afgedrukt moet worden of dat het wordt klaargezet bij Bureau > groep Correspondentie > Uitgaand. In het onderwerp Productvervaardiging kunt u hier meer over lezen.

De volgende acties zijn mogelijk.

  • Aanvraag.

    Dit betekent dat, wanneer u voor OK kiest, het document wordt klaargezet in het venster Productvervaardiging. U kunt het document dus niet inzien en/of aanpassen in Word.

    U drukt het document vervolgens in Scenario Assurantie af vanuit Bureau > groep Correspondentie > Uitgaand (Status 1, Nog opmaken).

  • Opmaken.

    Dit betekent dat , wanneer u voor OK kiest, het document wordt klaargezet in het venster Productvervaardiging. U kunt het document dus niet inzien en/of aanpassen in Word.

    Het document drukt u vervolgens in Scenario Assurantie af vanuit Bureau > groep Correspondentie > Uitgaand (Status 2, Nog afdrukken).

  • Bewerken (niet te verwarren met de knop Bewerken in het venster Aanmaken productaanvraag).

    Dit betekent dat, wanneer u voor OK kiest, Word wordt gestart en het document wordt getoond. U kunt het document in Word aanpassen. Heeft u het document aangepast, dan kiest u voor Opslaan in Word.

    U drukt het document vervolgens in Scenario Assurantie af vanuit Bureau > groep Correspondentie > Uitgaand (Status 2, Nog afdrukken).

  • Afdrukken.

    Dit betekent dat u, wanneer u voor OK kiest, geen voorbeeld document getoond krijgt, maar dat het document direct wordt opgemaakt én afgedrukt.

  • Bewerken en Afdrukken.

    Dit betekent dat, wanneer u voor OK kiest, Word wordt geopend en het document getoond wordt. U kunt het document bekijken en aanpassen. U moet het document in dit geval afdrukken vanuit Word.

    Het document wordt niet in het venster Productvervaardiging klaargezet.

ESB

Het verzenden van ESB-berichten is beschreven in het onderwerp ESB-berichten vervaardigen.

E-mail

Hier wordt aangegeven of de brief als E-mail kan worden verzonden.

Outlook

In deze kolom kunt u zien of er een gekoppelde Outlook lay-out wordt verzonden. Hierover vindt u meer in het onderwerp E-mail via Microsoft Outlook.