Vorig onderwerp

Volgend onderwerp

Inhoud boek

Book Index

Taakoverzicht

U kunt taakoverzichten maken en afdrukken. Dit kunt u sturen met criteria. Hiermee krijgt u inzicht in de taken, bijvoorbeeld de taken van een afdeling, of taken met een bepaald kenmerk.

  1. Kies in het lint voor Bureau > groep Taken en notities > Wijzigen Taken > Taak overzicht. U ziet het venster Overzicht taken:

    Venster Overzicht taken, Functie Wijzigen

  2. Geef aan waar de taak aan moet voldoen om op het overzicht te verschijnen. Als u niets invult, ziet u op het overzicht alle openstaande taken.
  3. Kies in het vensterlint voor groep Hulpmiddelen > Opties > Overzicht om het overzicht te maken.

    Hieronder ziet u een deel van een dergelijke lijst:

    Venster Lijst overzicht openstaande en afgehandelde taken

    In de kop van het overzicht kunt u zien op welke selectiecriteria het overzicht gebaseerd is. Meer over de criteria die u kunt invoeren leest u in het onderwerp Toelichting venster Overzicht taken.

In het overzicht worden alle geselecteerde taken gesorteerd op taaknummer, tenzij u in de selectie al heeft aangegeven dat er op datum gesorteerd moet worden. Per taak wordt behalve de omschrijving ook aangegeven waar deze betrekking op heeft, bijvoorbeeld op een relatie, contract of schade.

  • Een taakoverzicht kunt u ook vervaardigen vanuit het activiteitenoverzicht.
  • Wilt u een taakoverzicht voor één bepaalde relatie, dan kunt u ook een overzicht vervaardigen vanuit het venster Relatiegegevens.

Meer hierover leest u in de onderwerpen Tabblad Taken van het activiteitenoverzicht en Overzicht taken/notities.