Vorig onderwerp

Volgend onderwerp

Inhoud boek

Book Index

Taken en notities

In dit onderdeel leest u hoe u taken en notities gebruikt in Scenario Assurantie. Zowel de taken als de notities worden gebruikt voor de workflow, zodat de werkzaamheden van de gebruikers gestuurd kunnen worden.

Voor de taken kunt u enkele gegevens inrichten. Zie het onderwerp Taken inrichten voor een bedrijf.

In Scenario Assurantie is een Afspraak een taak waaraan een begin- en eindtijd zijn gekoppeld. U verwerkt deze grotendeels op dezelfde manier als taken.

Andere soorten taken zijn losse taken en samengestelde taken. Taken die worden aangemaakt door het afhandelen van een vorige taak zijn in een Planning opgenomen. Alleen een planning moet u inrichten. Andere taken kunt u zonder inrichting gebruiken. Het inrichten van planningen is beschreven in het onderwerp Nieuwe planning maken.

Door een taak of planning aan een evenement te koppelen, kunt u effectief werken. Zie het onderwerp Evenementen inrichten.

Zowel vanuit het Dashboard als vanuit het Klantbeeld kunt u met taken en notities werken. Hierover leest u meer in het onderwerp Afspraken, taken en notities in de widgets.