E-mail via Microsoft OutlookIn Scenario Assurantie is het mogelijk om via e-mail met een relatie of instantie te corresponderen. Dit wordt gedaan met de Outlook-koppeling. Deze koppeling maakt het mogelijk om snel en tegen een lage prijs te corresponderen met uw relaties. De correspondentie wordt, als u dit wilt, direct in Scenario Assurantie in een dossier opgeslagen, zodat u dit altijd bij de betreffende relatie kunt terugvinden. Bovendien kunt u selecteren op verzonden correspondentie. De Outlook-koppeling kunt u ook inzetten in combinatie met de modules Campagnemanagement of Hiaatbepaling. Voor e-mail via Scenario Assurantie mogelijkheden moet u uiteraard beschikken over een internetverbinding en een mailserver (bijvoorbeeld van uw Internet provider) en Microsoft Outlook. Outlook wordt ondersteund vanaf versie 2003. De koppeling werkt niet met Outlook Express. Voordat u van de koppeling gebruik kunt maken, moet u eerst enkele voorbereidingen treffen:
Het verzenden van e-mail is beschreven in de onderwerpen Het is mogelijk om uitgaande correspondentie te verzamelen tijdens het wijzigen van relatie- en contractgegevens. Deze brieven worden als bijlagen van één of meer e-mails verzonden. Dit proces wordt setmailen genoemd. Het setmailen richt u in voordat het gebruikt kan worden. Zie hiervoor het onderwerp Setmailen inrichten. Het is mogelijk om e-mails van Outlook naar Scenario Assurantie te sturen. Dit is beschreven in de onderwerp E-mail archiveren in Dias en E-mail vanuit Outlook direct in dossier opslaan. Het laatste onderwerp is alleen van toepassing wanneer u gebruik maakt van de licenties DIS of Workflow. | ||||